Paradni konj slovenskih nakupovalnih središč letos praznuje 21. let
svojega obstoja. Imajo več kot 120 trgovin in lokalov, pri njih pa je
mogoče najti tudi najprestižnejše blagovne znamke. Mnoge so na slovenski
trg vstopile ravno preko njih, med njimi denimo New Yorker, Gap,
Pandora, Samsung, Calvin Klein, Nespresso, medtem ko Primark, MAC in
Lego najdete le pri njih. »Smo vodilni pri postavljanju trendov in se
trudimo, da na slovensko tržišče vedno kot prvi ali med prvimi
pripeljemo najbolj zaželene in največje blagovne znamke,« je povedal
center manager Andrej Ropret. V vsem tem času so vedno poskrbeli za
pestro dogajanje, saj so v 21-letih zabeležili več kot 4.000 dogodkov.
Obiskovalcem so številna posebna doživetja polepšala trenutke in jim
narisala nasmeh na obraz. Bilo je marsikaj, od razstave eksotičnih
avtomobilov, čebelnjakov do živahnega vrtnarjenja, otroških predstav,
koncertov, zumba zabave, obiska Coca-Cola tovornjaka in drugih
programov. Tudi letošnje leto ne bo izjema. Z novim letom so odprli mini
golf igrišča, organizirali ustvarjalne delavnice in otvorili sezono
gledališčnih predstav ter Valentinov sejem. Poroča naš kolega Janez
Platiše.