banner_gtv_spletna_202103.png
Domov arrow Novice arrow Zanimivosti arrow Citypark praznuje 21 let svojega obstoja
Citypark praznuje 21 let svojega obstoja E-pošta
sreda, 22. februar 2023

Paradni konj slovenskih nakupovalnih središč letos praznuje 21. let svojega obstoja. Imajo več kot 120 trgovin in lokalov, pri njih pa je mogoče najti tudi najprestižnejše blagovne znamke. Mnoge so na slovenski trg vstopile ravno preko njih, med njimi denimo New Yorker, Gap, Pandora, Samsung, Calvin Klein, Nespresso, medtem ko Primark, MAC in Lego najdete le pri njih. »Smo vodilni pri postavljanju trendov in se trudimo, da na slovensko tržišče vedno kot prvi ali med prvimi pripeljemo najbolj zaželene in največje blagovne znamke,« je povedal center manager Andrej Ropret. V vsem tem času so vedno poskrbeli za pestro dogajanje, saj so v 21-letih zabeležili več kot 4.000 dogodkov. Obiskovalcem so številna posebna doživetja polepšala trenutke in jim narisala nasmeh na obraz. Bilo je marsikaj, od razstave eksotičnih avtomobilov, čebelnjakov do živahnega vrtnarjenja, otroških predstav, koncertov, zumba zabave, obiska Coca-Cola tovornjaka in drugih programov. Tudi letošnje leto ne bo izjema. Z novim letom so odprli mini golf igrišča, organizirali ustvarjalne delavnice in otvorili sezono gledališčnih predstav ter Valentinov sejem. Poroča naš kolega Janez Platiše.

 
< Nazaj   Naprej >
Free Joomla Templates