V Linhartovi dvorani lani več prireditev in večji izkupiček |
![]() |
sreda, 18. marec 2009 | |
![]()
Vodstvo Linhartove dvorane v Radovljici je na današnji novinarski konferenci predstavilo rezultate poslovanja v minulem letu ter letošnje programske in poslovne novosti.
Po besedah direktorja Andreja Kokota (na fotografiji desno) so v letu 2008
kljub temu, da so računali na izpad prihodka, ker so prenehali izdajati
občinski časopis Deželne novice, s povečanim in učinkovitim programskim
delom povečali število prireditev kot tudi izkupiček. Konec poslovnega
leta so tako zaključili z dobrimi 7.000 evri dobička, katerega del
naj bi namenili tudi za nagrajevanje zaposlenih, če bo tako prihodnji teden sklenil
občinski svet.
Zadovoljni so, da so skoraj vsak mesec predstavili po eno gledališko
predstavo za izven, poleg tega pa so tudi dokončno vpeljali glasbeni
abonma (jesenski in pomladanski). Tako bo prav prihajajoči ponedeljek
krenil letošnji pomladanski ciklus, ki ga bodo začeli člani Marko bande,
prekmurske etno skupine, v aprilu pa jim bodo sledili še Terrafolk in
Kontrabant.
Letošnja programska novost so tudi potopisna predavanja na velikem platnu, kjer tako imenovani »nahrbtnikarji« pripovedujejo edinstvene doživljajo s svojih poti, ki jih lahko doživiš le tako, če greš med resnične ljudi. Lokalna turistična organizacija prav te dni pripravlja natečaj za izvirni spominek v občini Radovljica, s katerim bodo k sodelovanju povabili ustvarjalce tega območja in poskušali pridobiti izdelke, ki jih bo ocenila komisija in tri izmed njih nagradila. Taki izdelki bodo morda našli pot tako na prodajne police tistih, ki tako ali drugače sprejemajo turiste in postali lep spomin na kraje, ki jih bodo turisti obiskali. Predstavili so tudi akcijo Zlata desetka, v kateri z nakupom desetih kinovstopnic s popustom spodbujajo obisk kina, za katerega pravijo, da je družabni dogodek in ne le suhoparen ogled filma. Linhartova dvorana Radovljica letošnje poslovno leto nadaljuje v enakem zagonu, kot se je izteklo lansko. Menijo namreč, da obdobje recesije prav za kulturne ponudnike predstavlja dodaten izziv, saj ljudje v tem obdobju še bolj posegajo po sprostitvi, ki jo v Linhartovi ponujajo po primerno nizki ceni in pravijo, da obisk prireditve in druženje s prijatelji bistveno manj staneta kot obisk običajne ali spletne trgovine. (B. D., foto: Linhartova dvorana Radovljica) |
< Nazaj | Naprej > |
---|